Współpraca

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą-
napisz modnisia42@gmail.com

niedziela, 2 września 2012

Maxi dress

Hej :* Z racji tego, że jest dzisiaj gorąco- wrzucam typowo letni outfit. Składa się z luźnej białej bluzki i mojej ukochanej maxi <3 czyli mój number 1 tego lata ;) Strój jest luźny i wygodny ;) Czyli w sam raz na spacer ;)

O a to ja z bliska :) Blondynek z szarymi oczyskami ;)



bluzka- atmosphere
maxi- no name
sandałki- atmosphere
pasek- mohito
bransoletka- six
naszyjnik- no name

11 komentarzy:

  1. Ale ty ślicznotka jesteś ! A co do maxi też jest moim numerem 1 !

    OdpowiedzUsuń
  2. love the dress! you are wonderful

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny outfit na upalny dzień : >

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się poodbają te sukienki :D

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbyś mogła to udostępnij tutorial ze swoim make up'em !
    Jest taki delikatny i świeży :)
    Albo post krok po kroku. Będę wdzięczna !
    Anastazja

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyślę nad tym :)
    Dzięki za podsunięcie pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się że Ci samkuje :) ja tak samo pije go i piję :D hehe ale na zdrowie nam to wyjdzie :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. witam
    niezła prezentacja
    proszę o przedstawienie wiecej propozycji
    pozdrawiam Bertin

    OdpowiedzUsuń
  9. obszerrrrrna i ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny miętowy kolor :) super

    OdpowiedzUsuń

Thank you for reading my blog. If you have any questions, suggestions, write it to me ! :)