Współpraca

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą-
napisz modnisia42@gmail.com

piątek, 14 września 2012

Lazy day

,, Są takie dni, kiedy kobieta chce czuć się wolna... rzuca w kąt szpilki, dopasowaną sukienkę i kopertówkę. To ta chwila gdy może odetchnąć, rozpuścić włosy, poczuć się jak nastolatka.  I na tym polega kobiecość... czujesz się pięknie w za dużym T-shirt'cie, okularach bana i znoszonych conversach "

    Moje kochane dzisiejszy outfit typowo na luzie :) Czyli wygodnie, kobieco i prosto ;) W sam raz na spacer czy też grilla :)


czapka- mass denim
czerwona pomadka- chanel Rouge Allure- Pirate #99
bluzka- h&m
spodnie- cache cache
kubek- mój kochany NICI :*



9 komentarzy:

  1. fajnie :) podoba mi się ta bluzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz! a czapka dodaje zadziorności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hah, widzę ze tak samo jak ja uwielbiasz firmę nici <3
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze słabość do Diddl :) kocham te myszki <3 :)

      Usuń
  4. ale ty śliczna ! normalnie jak aniołek Victoria Secret ! Czekam na więcej i więcej postów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta sama a inna ;)
    wciąż nieodgadniona poezja zmysłów

    Bertin

    OdpowiedzUsuń

Thank you for reading my blog. If you have any questions, suggestions, write it to me ! :)